fredag 4 maj 2012

Veckans fredagstema: VÄRME.

Veckans tema, VÄRME, kan väl näppeligen bli mera aktuellt.
Vi har haft en fantastisk vecka.
Dahliorna togs fram i ljuset, inomhus den 10 mars.
Den 11 april flyttade jag ut dem i växthuset och då tog jag samtidigt 12 sticklingar.
De stod och stampade, men när värmen kom skjöt de fart och i går kunde jag ta de resterande 11 sticklingarna jag skulle ha.
De växer bra nu, bl.a. har jag toppat två st. redan. Arabian Nighten på bilden är en av dem.


Många fler varma bilder hittar du hos Sinneskatten.

4 kommentarer:

  1. Allt som växer och gror är så härligt!!

    SvaraRadera
  2. Oj vad det växer och gror hos dig, snart kommer det upp till mig också! Fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Det växer så det knakar runtom oss nu i värmen.

    SvaraRadera